ندای وظیفه: دانلور بازی winning eleven 2014 جنگ مدرن ۲ | Call Of Duty: Mw2 Pc Game

| دانلود بازی ندای وظیفه: جنگ مدرن ۲ | Call Of Duty: Mw2 با لینک مستقیم |

| نسخه کم حجم شده و تست شده به منظور کامپیوتر درون پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

# به منظور دانلود ورژن(نسخه ها)ی دیگر این بازی اینجا را کلیک بفرمایید #

# به منظور دانلود پکیج بازی های مشـهور اینجا را کلیک بفرمایید #

توضیحات بازی: اکثر جنگ ها و نبردهای عظیم درون تاریخ، دانلور بازی winning eleven 2014 بیشتر بر سر اختلاف نظرها، قدرت طلبی و… بوده اند. دانلور بازی winning eleven 2014 جنگ هایی کـه ابتدا با ساده ترین سلاح ها مانند شمشیر و تیر و کمان شروع شد، حالا جای خود را بـه جنگ هایی سپرده اند کـه در آن دیگر خبری از نبردهای تن بـه تن نیست. دانلور بازی winning eleven 2014 جنگ هایی کـه در آن تیر و کمان و شمشیر جای خود را بـه انواع سلاح های پیشرفته دور برد داده اند. البته این نکته نیز قابل توجه هست که با پیشرفت انسان درون این زمـینـه تلفات و خرابی هایی کـه پس از جنگ بـه وجود مـی آمدند، بسیـار بیشتر و دلخراش تر از گذشته شده بودند. همـین مسئله باعث شده که تا دیگر درون دنیـای مدرن هر حرفی موجب بر پا شدن جنگ نشود و زور و قدرت جای خود را بـه دیپلماسی بسپرد. اما درون این مـیان، هستندانی کـه برای رسیدن بـه اه خود هنوز دست بـه عملیـات های نظامـی مـی زنند. همـین مسائل باعث شده اند که تا دیگر جنگ های مدرن امروزی بیشتر به منظور نابود گروه های تروریستی شکل گیرند. همـین عامل کـه به یکی از دغدغه های مـهم دنیـای امروز تبدیل شده، سوژه خوبی به منظور بسیـاری از اشخاص، قدرت های مطرح دنیـا و حتی شرکت های بازی سازی شده است.


تا بـه حال بازی های زیـادی ساخته شده اند کـه بر همـین مبنا استوار بوده اند. اما یکی از بازی هایی کـه توانست این سبک را از کلیشـه های مرسومـی کـه در آن گرفتار بود رها کند، بازی Call of Duty: Modern Warfare ساخته شرکت Activison بوده است. این بازی با استفاده از قدرت سخت افزارهای جدید، بـه کار بردن المان های جنگ های پیشرفته امروزی و به نمایش درون آوردن گوشـه ای از این گونـه نبردها توانست طرفداران زیـادی را به منظور خود بـه دست آورد. حالا بعد از گذشت ۲ سال از ساخته شدن این بازی، نسخه دوم آن نیز بـه بازار عرضه شده و شما را باز هم درگیر ماجراهای خود کرده است. بازی Modern Warfare 2 کـه نسخه ششم از سری Call of Duty  محسوب مـی شود توسط استودیوی بازی سازی Infinity Ward ساخته و برای PC، Xbox 360 و PS3 عرضه شده است.

» شما مـی توانید بازی Call Of Duty: Mw2 را بـه صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل با قیمت مناسب سفارش دهید و در درب منزل یـا محل کار خود تحویل بگیرید. به منظور سفارش اینجا را کلیک کنید.

» حداقل سیستم مورد نیـاز :

OS: Windows XP,  Vista and Windows 7 (Windows 95/98/ME/2000 are unsupported)
Processor: Intel Pentium 4 3.2 GHz or AMD Athlon 64 3200+ processor or better supported
Memory: 1 GB RAM
Graphics: 256 MB NVIDIA GeForce 6600GT or better or ATI Radeon 1600XT or better
DirectX: Microsoft DirectX(R) 9.0c
Hard Drive: 12GB of free hard drive space
Sound: 100% DirectX 9.0c compatible sound card

» پسورد فایل: www.pocketgames.ir

» حجم تقریبی : ۳٫۸ GB

 

» شما مـی توانید پکیج کامل بازی Call Of Duty را درون به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل با قیمت مناسب سفارش دهید و در درب منزل یـا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

مرد خانواده

Call of Duty World At War

Sniper Elite 3




[ندای وظیفه: جنگ مدرن 2 | Call Of Duty: Mw2 دانلور بازی winning eleven 2014]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Thu, 19 Jul 2018 08:03:00 +0000